Make-up

Evenimentul Nyx la apus de soare

Astazi, vedeta articolului meu va fi Nyx. Pe data de 4 iulie a avut loc evenimentul Nyx Face Awards Romania la Funky Lounge Herastrau. A fost un moment ideal pentru a surprinde apusul de soare. Ce poate fi mai frumos? La acest eveniment am intalnit foarte multi bloggeri si make-up artisti,am cunoscut finalistele concursului Nyx Face Awards Romania si chiar pe marea castigatoarea, Flavia Florea. A fost o atmosfera minunata intretinuta de Vali Barbulescu. Nu au lipsit nici locurile in care ne puteam face poze instant si in care, lasate pe mana profesionistilor, fetele isi puteau face cele mai sofisticate impletituri.Nelipsite au fost si cadourile pe care cei de la Nyx ni le-au daruit. Produsele lor profesionale de make-up sunt de nelipsit din colectia fiecareia dintre noi. Asadar, am primit doua fonduri de ten Total Control in doua nuante diferite, un ruj lichid mat din gama Lingerie, o pensula pentru fondul de ten si doua produse pentru ingrijirea parului de la Matrix. Inca nu am apucat sa le testez pe toate, dar va las aici poze cu fiecare produs in parte.Este primul eveniment de acest gen la care am onoarea sa fiu prezenta si vreau sa va spun ca cei de la Nyx m-au surprins intr-un mod foarte placut. Le multumesc pe aceasta cale ca au transformat seara de 4 iulie, intr-una de neuitat!

Las─â un r─âspuns

