Beauty

Crema ideala pentru tenul meu-Idealia de la Vichy

In aceasta seara vreau sa va vorbesc despre noua mea decoperire. Este vorba de crema Idealia de la Vichy. Avand un ten uscat si deshidratat, am cautat o crema hidratanta care sa imi ofere senzatia de confort pe care mi-o doream. Am optat pentru aceasta crema de la Vichy pentru ca m-am impacat foarte bine si cu Aqualia Thermal, tot din gama Vichy.Vreau sa spun ca, in momentul de fata, este preferata mea! Pur si simplu este ideala! O folosesc deja de doua saptamani si tenul meu este mai luminos ca niciodata si este foarte hidratat.Crema Idealia are o textura foarte lejera si intra foarte repede in piele, nelasand nici un fel de senzatie uleioasa.

Este special conceputa pentru tenul sensibil, uscat, tern si neuniform. Este pentru prima data cand imi place cum imi arata tenul dupa ce aplic o crema hidratanta inainte de a aplica fondul de ten.Ofera un finish atat de natural si de luminos, incat sigur o voi cumpara din nou dupa ce o folosesc pe aceasta.Nu numai ca arata impecabil tenul, ci textura lejera transforma aceasta crema hidratanta intr-o baza de machiaj perfecta. O recomand!!Pana data viitoare, ne vedem pe instagram : https://www.instagram.com/alexandradmtr/

P.S: Cei de la Vichy au pachete promotionale cu minunatele lor creme de fata. Va las aici link cu farmaciile partenere: http://www.vichy.ro/farmaciile-vichy/toate-tarile/sl.aspx?source=footer

­čŽő vichy ­čŽő crema hidratanta ­čŽő review ­čŽő idealia ­čŽő

Las─â un r─âspuns

