Beauty

Apa micelara pentru pielea reactiva de la La Roche-Posay

Voi ati aflat de super oferta celor de la La Roche-Posay?? Daca nu, acesta este momentul ideal! De cateva zile, in farmacii, puteti gasi apa micelara pentru piele sensibila, apa micelara pentru piele reactiva si apa micelara pentru tenul gras la o super promotie: 1+1 CADOU(400ml+400ml). Nu puteam sa ratez aceasta oferta! Mi-am cumparat si eu un set pentru pielea reactiva. Am achizitionat-o din Bebe Tei( Sun plaza) la pretul de 50,50 lei. Am cumparat-o de vineri si deja am si folosit din ea. Pot spune ca, dupa doar doua zile de cand o folosesc, pielea mea este vizibil hidratata, senzatia de piele care tine a disparut complet si nu simt deloc nevoia sa imi clatesc tenul cu apa dupa ce folosesc aceasta apa micelara. Spun toate astea pentru ca, de fiecare data dupa ce foloseam o apa micelara, fie pentru a indeparta impuritatile, fie pentru a ma demachia, simteam mereu nevoia sa ma spal pe fata cu un gel spumant si,automat, simteam cum incepe sa ma tina pielea de la clorul din apa. Am cumparat aceasta apa micelara pentru piele reactiva pentru a evita orice fel de inrosire a tenului. Demachiaza foarte bine machiajul ochilor si vreau sa spun ca nu provoaca usturime la nivelul ochilor absolut deloc. Sunt uimita de acest lucru pentru ca am ochii foarte sensibili si ,la folosirea oricarui produs pentru demachiere ,aveam probleme. Daca va intrebati ce este cu acel kit pentru hidratare, tot din gama La Roche-Posay, am sa va vorbesc acum si despre el.

Acest kit a fost primit din farmacia Bebe Tei(Sun Plaza) acum cateva saptamani. Contine un pliculet cu o crema hidratanta pentru ochi, o mini crema hidratanta pentru ten si un pliculet cu fondul de ten corector Toleriane(nuanta 13).(De fapt,am primit doua kit-uri hidratante, iar pe acesta l-am pastrat pentru a va vorbi despre el si pentru a vi-l arata.)

Ce va pot spune este ca, dupa ce am testat crema pentru ochi, am ramas placut surprinsa si urmeaza sa mi-o achizitionez pentru ca vreau sa vad ce rezultate are dupa o utilizare indelungata.

Va las aici lista cu farmaciile in care gasiti aceasta minunata oferta : http://sunshinedigitalcommunication.ro/facebook/la-roche-posay/brosura-de-gama/Lista_farmacii_BIPACK-URI_APA_MICELARA_17.08.pdf

Pe data viitoare! ­čŽő

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

