About

Primul pas…dar si cel mai greu

Azi, 2 septembrie 2017, am hotarat sa fac primii mei pasi in aceasta lume. O lume in care de cativa ani, din exterior, am cunoscut ce inseamna frumosul, am citit foarte multe sfaturi de care aveam mare nevoie si am vazut cat de frumosi si cat de sensibili sunt oamenii. De aceea, la inceput de septembrie, m-am hotarat sa pasesc si eu in aceasta lume dedicata incercarilor de tot felul. A trecut mult timp pentru a imi putea lua inima in dinti, dar niciodata nu este prea tarziu. De astazi, vreau sa impartasesc cu voi tot ceea ce reprezinta „beauty” pentru mine, sa pasiti alaturi de mine pe drumul ales.

Voi scrie pe acest blog din pasiune si cu speranta ca, dupa cateva articole postate, va voi face din ce in ce mai curiosi.

Imi pare bine de cunostinta!! Ne revedem curand cu primul articol dedicat frumusetii. ­čŽő

Las─â un r─âspuns

