Beauty

Pielea lezata poate fi tratata!Experienta mea Cicabio(Bioderma)

Heei! Revin cu un review al cremei Cicabio de la Bioderma. Aceasta crema face de-a dreptul minuni. Spun acest lucru pentru ca am testat-o chiar pe pielea mea. Cum am ajuns sa imi cumpar aceasta crema? Pai.. am fost nevoita sa merg pana in Bebe Tei( Sun Plaza) pentru ca aveam nevoie de o crema pentru leziuni ale pielii. Mai exact, aveam nevoie de o crema care sa ma ajute sa scap de urmele ramase de la acnee. Nu va ganditi ca am avut o acnee severa sau ca am probleme cu tenul in general. Vorbesc de acea acnee, care apare la oricine si, pe care, daca nu o lasam sa se vindece singura si umblam la ea, se transforma in leziuni si in cicatrici inestetice. Asa am patit si eu. Ajunsa in Bebe Tei, am avut mai multe variante: Avene, La Roche-Posay sau Bioderma. M-am gandit sa aleg crema de la Bioderma Cicabio pentru ca auzisem foarte multe lucruri bune despre aceasta. Pretul este chiar foarte bun. M-a costat 31 de lei si vreau sa spun ca isi merita toti banii. Am folosit-o zi de zi pe zonele afectate. Dupa o saptamana deja au inceput sa apara rezultatele. Petele care erau foarte rosii, au devenit rozalii si au inceput sa se si diminueze. Dupa doua saptamani si jumatate de cand o folosesc mi-au disparut definitiv, iar zona lezata s-a refacut. Sunt fericita ca am descoperit aceasta crema pentru ca, pana acum, dupa ce mi se vindecau aceste semne post acnee, imi ramaneau cicatrici inestetice.Are o formula fara parfum si fara agenti de colorare.O recomand cu cea mai mare sinceritate si abia astept sa imi impartasiti aici experienta voastra cu aceasta crema­čŽő.<bioderma ­čŽő cicabio ­čŽő piele lezata ­čŽő semne post acnee ­čŽő review­čŽő

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

